Heb je een klacht?

Wij doen elke dag ons best om je naar tevredenheid te helpen. Toch kan het zo zijn dat je daar niet tevreden over bent en dan horen wij dat graag van jou.

Heb je een klacht?

Wij doen elke dag ons best om je naar tevredenheid te helpen. Toch kan het zo zijn dat je daar niet tevreden over bent en dan horen wij dat graag van jou.

Ben je niet tevreden of heb je een klacht, bespreek dit dan met de huisarts of een van de andere medewerkers van de praktijk. We zullen dan proberen het probleem op te lossen.

Heeft een gesprek niet (voldoende) geholpen? Dan kun je een klacht indienen bij de interne klachtencommissie. Je kunt dit doen door het klachtenformulier hieronder in te vullen en digitaal te versturen. Binnen 10 dagen na het versturen van jouw klacht, krijg je een ontvangstbevestiging. Vervolgens proberen wij jouw klacht binnen vier weken naar tevredenheid af te handelen.

Vind je dit lastig of kom je er met de medewerkers van de praktijk niet uit, dan kun je jouw klacht bespreken met een onafhankelijke en onpartijdige klachtenfunctionaris van Centric Health. Je kunt hiervoor een mail sturen naar klachtenfunctionaris@centrichealth.nl

Om je klacht zo goed mogelijk te behandelen, hebben we de volgende informatie nodig

  • De voornaam, achternaam en geboortedatum van degene om wie het gaat (klager)
  • Het telefoonnummer en mailadres van de indiener van de klacht (dit kan iemand anders dan waarover de klacht gaat, bv in geval een kind)
  • En een beschrijving van de klacht.

Daarnaast bestaat de mogelijkheid om een klacht in te dienen bij de Stichting Klachten en Geschillen Eerstelijnszorg (SKGE). Meer informatie daarover kun je vinden op www.SKGE.nl.

Klachten