Bereikbaarheid praktijk
Telefonische bereikbaarheid en het maken van afspraken
Telefonische bereikbaarheid en het maken van afspraken
Als praktijk zijn we ons bewust van de lange wachttijden aan de telefoon en de langere wachttijden tot het maken van een afspraak. Helaas kampen wij als praktijk net als de hele gezondheidszorg met uitval tgv ziekte en problemen in de bezetting. Achter de schermen proberen wij dit probleem op te lossen. Tot die die tijd vragen wij uw begrip.
Wist u dat u veel dingen online kunt regelen via UwZorgOnline oa recepten aanvragen een afspraak maken, maar ook een vraag stellen aan een van de artsen een zogenaamd e-consult. Hierbij kijkt de door u geselecteerde ars naar uw vraag. Ook is het mogelijk om bijlages mee te sturen bijv een foto.
Telefonische bereikbaarheid en het maken van afspraken
Er is gestart met zogenaamde boosterprik. Hieronder leest u over de rol van de huisarts in deze kwestie.
In onze praktijk is het lastig om 1,5 meter afstand te houden, daarom blijft het dragen van een mondkapje verplicht.